Vol verwachting kloppen onze harten...... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joost en Saskia - WaarBenJij.nu Vol verwachting kloppen onze harten...... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joost en Saskia - WaarBenJij.nu

Vol verwachting kloppen onze harten......

Door: Saskia en Joost

Blijf op de hoogte en volg Joost en Saskia

30 November 2014 | Nederland, Eindhoven

Lieve allemaal,

Na een weekend vol afscheid, wensen, kaartjes en berichtjes nog een kort verhaal voor vertrek, vanuit ons bedje....

Vrijdagavond een super fijne afscheidsborrel gehad om alle mensen die we zo graag dichtbij ons hebben nog even te zien.

Morgen is het zover, om 10.00 uur vertrekken we naar Düsseldorf om via Dubai naar Singapore te reizen waar ons avontuur begint. De komende tweeenhalve maand reizen we door Maleïsie, Thailand (waar we samen met Willem en Maud gaan duiken en kerst vieren), Laos, Viëtnam en Cambodja om halverwege februari naar Kaapstad te vliegen. Een tweede thuis voor Joost, dus weer even thuis komen.... Hier zullen we twee weken bezoek krijgen van de ouders van Sas en daarna nog drie weken rondreizen, waar we een bezoek zullen brengen aan Thijs. Daarna vertrekken we hoogstwaarschijnlijk bankroet naar Dubai om hier nog even te chillen...

Vanavond met beide gezinnen en Jeanne bij Joost thuis tapas gegeten, erg fijn om zo met z'n allen samen te zijn en daarna begon het afscheid nemen van Nina, Jeroen, Liz, Bart en Maud (al zien we Maud over 2 weken weer op Koh Tao). Sas heeft oma nog even bezocht om haar een knuffel te geven en Joost kreeg thuis nog even bezoek van Thijs.

Wij hebben er enorm veel zin in en vinden het erg gaaf dat jullie ons volgen!!

Groetjes Joost en Saskia XxxX

• 01 December 2014 - 07:58

Irene :

Ik kijk uit naar het volgende verhaal met jullie eerste avonturen! Heel veel plezier jullie 2tjes! X

• 01 December 2014 - 16:54

Jolanda, Mark En Melvin:

Love jullie!
    We kijken nu al uit naar jullie volgende verhaal.
    Dikke kus en knuffel van ons
    XxxX

• 01 December 2014 - 17:32

Nina En Jeroen:

Daaaaag schatjes!
    Jullie zitten nu in het vliegtuig en wij zitten op de bank ons af te vragen waar jullie ongeveer nu vliegen.. We gokken nog even tot Dubai!
    We gaan jullie volgen!

Liefs en een hartje

• 01 December 2014 - 20:25

Tante Wilma :

En is dat nou even wat... Tante Wilma reageert als eerste!!!! ..... Dacht ik, maar vooruit, bijna als eerste....... 20.23 uur lokale tijd in Tilburg..... jullie in het vliegtuig en begonnen aan het grote avontuur .... Vraag me af: Boven welk land vliegen jullie nu??? Goede reis!!!!!

• 01 December 2014 - 20:46

Susan En Dirk:

Ohhhhhhh jullie avontuur is begonnen!! Heb vandaag al een paar keer aan jullie gedacht. Ik zal regelmatig jullie site checken, ik kijk ook uit naar al jullie verhalen.
    Dikke knuffel xxxx

• 02 December 2014 - 09:16

Hugo & Rian:

Jullie gisteren naar Dusseldorf gebracht, samen met de ouders van Joost, Willem, Mark en Jolanda.
    Het begin van jullie droomreis. Inchecken, samen nog iets drinken en dan toch het afscheid, kostte wel wat traantjes, maar dan toch door de douane.
    Later nog even gebeld, zeker Saskia had het nog even moeilijk. Maar ook dat kwam gaandeweg goed.
    Wel een gek idee dat je zo in no time aan de andere kant van de wereld zit.
    Hopen snel weer iets van jullie te horen.
    Wensen jullie een superreis.